Informacja dla klienta dotycząca zasad składania reklamacji/skarg/wniosków w Banku Spółdzielczym w Mławie
W przypadku posiadania zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Bank w zakresie wykonywanych czynności bankowych w rozumieniu ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. Klient ma prawo złożyć reklamację.
[Forma i miejsce złożenia reklamacji]
§ 1
[Zakres danych zawartych w reklamacji]
§ 2
z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Reklamacja dotycząca transakcji dokonywanej kartą płatniczą oprócz danych zawartych w ust. 1 dodatkowo powinna zawierać:
1) imię i nazwisko użytkownika karty;
2) numer karty;
3) numer rachunku, do którego wydano kartę;
4) datę transakcji;
5) kwotę transakcji;
6) miejsce dokonania reklamowanej transakcji (nazwę placówki, miasto, państwo), zgodnie z danymi zaksięgowanej transakcji.
Formularze reklamacji zawarte są poniżej.
3. W przypadku stwierdzenia przez Bank braku informacji wymaganych do rozpatrzenia reklamacji, Bank zwraca się do Klienta o ich uzupełnienie w formie w jakiej Klient złożył reklamację.
4. W sytuacji odmowy podania przez Klienta wszystkich danych niezbędnych do rozpoczęcia procesu dotyczącego rozpatrzenia reklamacji, Bank informuje Klienta, że rozpatrzenie reklamacji nie będzie możliwe, ze względu na niekompletność oświadczenia Klienta. Niezależnie od powyższego Klient jest informowany o rozpatrzeniu reklamacji niezwłocznie, w terminie określonym w § 3 ust. 1 lub 2.
[Termin rozpatrzenia reklamacji]
§ 3
[Sposób powiadomienia o rozpatrzeniu reklamacji]
§ 4
[Informacje dodatkowe]
§ 5
[Skargi]
§ 6
W przypadku posiadania zastrzeżeń dotyczących działań pracowników Banku niestanowiących reklamacji, Klient ma prawo złożyć skargę. Do skarg stosuje się odpowiednio zasady zawarte w § 1, § 2 ust. 1, 3, 4, § 3, 4, § 5 ust. 1, 2, 3 pkt 1, 5.
[Wniosek]
§ 7
Informacja o podmiotach rozpatrujących spory konsumenckie
Bank Spółdzielczy w Mławie na podstawie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje, że podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami, jest Rzecznik Finansowy, ul. Nowogrodzka 47A, 00-695 Warszawa, https://rf.gov.pl/.
Bank Spółdzielczy w Mławie na podstawie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, ul. Piękna 20, 00-549 Warszawa, https://knf.gov.pl.
Bank Spółdzielczy w Mławie na podstawie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Bankowy Arbitraż Konsumencki przy Związku Banków Polskich, ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa, https://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dzialalnosc.
Kredyt płynnościowy z oprocentowaniem 2% już dostępny
w Banku Spółdzielczym w Mławie !
.: Okres kredytowania do 60 miesięcy :.
.: Prowizja tylko 0,50% od kwoty udzielonego kredytu :.
.: Brak wymaganego udziału własnego oraz brak udokumentowania wydatków :.
Przedstawiamy zasady nowego kredytu płynnościowego z dopłatą, stworzonego z myślą o producentach rolnych w celu ograniczenia ewentualnej utraty płynności finansowej, spowodowanej agresją Federacji Rosyjskiej wobec Ukrainy (linia UP). Nasza oferta obejmuje kredyt z oprocentowaniem wynoszącym tylko 2% w skali roku, płatnym przez Kredytobiorcę (ARiMR w pozostałej części).
Wysokość udzielonego kredytu zależy od wielkości gospodarstwa:
> Do 50 ha – 100 000 zł
> 50–100 ha – 200 000 zł
> Powyżej 100 ha – 400 000 zł
Spłata rat:
> miesięcznie, lub
> kwartalnie
Kredyt może zostać wykorzystany na uregulowanie zobowiązań finansowych związanych z prowadzeniem działalności rolniczej w gospodarstwie rolnym oraz na bieżące nakłady przyczyniające się do utrzymania płynności finansowej.
Należy pamiętać, że kredyt nie może być przeznaczony na spłatę kredytów dotyczących zakupu środków trwałych w ramach realizacji inwestycji finansowanych ze środków PROW 2007-2013 lub stanowiących koszty kwalifikowalne w ramach działań PROW 2014-2020.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Centrali Banku pod adresem:
Bank Spółdzielczy w Mławie - Centrala
ul. Sądowa 3
06-500 Mława
tel. 23 654 43 62 lub 23 654 42 98
Więcej o zasadach udzielania kredytu na stronie ARiMR
ZAPRASZAMY!!!
DBAJ O BEZPIECZEŃSTWO
I NIE DAJ SIĘ OSZUSTOM !
Vishing to metoda oszustwa, która polega na podszywaniu się pod pracowników banków i innych zaufanych instytucji, np. policjantów. Oszuści chcą w ten sposób zdobyć Twoje poufne dane (np. login i hasło do bankowości internetowej) lub nakłonić Cię do określonych czynności (np. zainstalowania aplikacji do zdalnej obsługi urządzenia).
Spoofing to metoda oszustwa, która polega na podszywaniu się pod inne urządzenia lub innego użytkownika. Oszuści zmieniają numer telefonu, adres e-mail czy adres IP, z których się kontaktują. Co więcej, mogą też wybrać i zmienić płeć osoby dzwoniącej, jej kraj pochodzenia, a nawet akcent. Zawsze dobrze przygotowują się do rozmowy, aby była ona wiarygodna i uśpiła Twoją czujność.
Jak przebiega takie oszustwo?
Oszuści stosują wyćwiczone techniki manipulacji. Podszywają się pod prawdziwe numery telefonów! Kiedy dzwonią, na Twoim telefonie może wyświetlić się inny, znany numer lub nazwa banku.
Choć nie ma jednego schematu działania, przykładowa rozmowa może przebiegać tak:
Jak się chronić?
Jeśli dojdzie do oszustwa…
Nie czekaj, reaguj! Jak najszybciej skontaktuj się z naszym Bankiem lub zadzwoń pod Infolinię SGB, czynną 24/7:
Kredyt GOTÓWKOWY PLUS
Promocja do 31.12.2023 r.
Kredyt GOTÓWKOWY PLUS – teraz taniej!
Masz plany? Ale brakuje Ci środków? Odwiedź nas!!! Nie odkładaj planów na później.
Możesz zacząć spełniać Swoje marzenia i przeznaczyć kredyt na codzienne wydatki czy wakacyjny wyjazd, a może zakup samochodu lub inny wybrany przez Ciebie cel. Mamy dla Ciebie tani i bezpieczny kredyt. Kwota kredytu nawet do 15-krotności Twoich dochodów miesięcznych netto ze spłatą od 3 do 60 miesięcy.
Kredyt gotówkowy plus na własne potrzeby konsumpcyjne klienta.
Kwota kredytu: od 1.000 zł do 250.000 zł
Oprocentowanie: 9,65% (stopa referencyjna obecnie 6,75% plus marża Banku 2,90%)
RRSO: 13,433435%
Zobacz szczegóły - Przykład reprezentatywny
Odwiedź nas, a my udzielimy Ci wszelkich informacji i wspólnie z Tobą wypełnimy wniosek kredytowy oraz niezbędne dokumenty. Wysokość raty dopasujemy do Twoich potrzeb.
ZAPRASZAMY!!!
EXPRESS ELIXIR
W BANKU SPÓŁDZIELCZYM W MŁAWIE
Uprzejmie informujemy, iż mogą Państwo korzystać z szybkich i bezpiecznych przelewów pieniędzy z banku do banku za pośrednictwem przelewów natychmiastowych realizowanych w systemie Ekspress Eliksir.
Korzyści:
Copyright © 2016-2022 Bank Spółdzielczy w Mławie. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Bank Spółdzielczy w Mławie, ul. Sądowa 3, 06-500 Mława
KRS 0000105435 | NIP 569-00-06-832 | REGON 000508508